2012. november 3., szombat

Kísértő emlékek: Twiggy Ramirez



Egy gyors kérdés. Láttál már szellemet?
Twiggy: [becsukja a szemét és gondolkozik] Béna vagyok. Próbálok kitalálni egy ütős sztorit.

Nem? Vagy tényleg láttál?
Éreztem a jelenlétét de magát a szellemet nem. Őszintén szólva, nem is tudom eldönteni, hogy hiszek-e
bennük vagy sem. Nem hiszem, hogy léteznek, de szerintem több közük van az energiához. Azt mondják, ha valaki meghal azt a helyet fogja kísérteni, mindenhol meghalnak emberek, így az egész világot kísértik. Emiatt úgy hiszem, hogy a szellemek olyan energiák, melyek még nem találtak otthont. Nem hiszem, hogy személyes kapcsolatuk lenne ezzel a világgal. Az viszont biztos, hogy egyszer már éreztem valamiféle energiát, mintha valaki figyelne. Amikor a Holy Wood-ot vettük fel a híres kísértetházban, az akkori dobosunk, Ginger Fish gyakran hallott zongora játékot. Volt egy fürdőszoba ami mellett mindig elhaladtam a  tetőtér felé és mindig az az érzésem volt, hogy van odabent valaki.

Jó vagy rossz jelenlét?
Nem rossz, csak ott van. Éreztem. Habár lehet, hogy csak a drogok miatt. Lehetett a drog okozta paranoia is.

Paranormális paranoia! Mit csináltál?
Csak tettem a dolgom. Egyszer amúgy volt egy szellem a házamban, most hogy mondod. A fürdőszoba csap magától elindult.

Mit csináltál vele?
Elzártam.

Te vagy a leglogikusabban gondolkodó szellemvadász akit valaha láttam.
Ez nem történhet meg magától, fizikai erő kell hozzá. Újra elindult én meg újra elzártam és kissé kiborultam. Azt mondtam: "ne, szellemek nincsenek..." Erre elkezdtek villódzni a lámpák. Aztán kiderült, hogy rövidzárlat volt benne és folyton villogtak amikor felkapcsoltam őket.

A csapon viszont nincs rövidzárlat.
Nem, azon nincs.

Oké, még egy kérdés. A legjobb gyerekkkori Halloween jelmez?
Egyszer C-3Po-nak öltöztem és az anyukám becsomagolt alufóliába és a többi srác is ugyanolyan jelmezben
volt mint én. Nagyon elérzékenyültem és sírni kezdtem. Bementem a másik szobába és felvettem egy Darth Vader álarcot és egy köpenyt. És vannak rólam képek is.

Fura, hogy ezt mondod. Ez történt velem is. Michael Jackson voltam és a másik srácnak jobb volt a kesztyűje. Addig hisztiztem, amíg nem cseréltünk kesztyűt. Anyukám valami fura flittereket rakott az enyémre. Azt hiszem onnantól kezdve nem voltam jó gyerek a számára. Szerettem hisztizni, szó szerint a földön üvölteni. Ezzel sanyargatnak a mai napig. Mindegy. Mi a legjobb felnőtt jelmez?
Tavaly Harry Caray voltam. Will Ferrel verziója.

Mindenki felismerte?
Nem, hacsak nem beszéltem, mert előadtam magam. Komolyan olyan régen volt már, hogy nem is emlékszem Will Ferrell hangjára. "Feldugnék egy szendvicset a seggembe". Will Ferrell ezt csinálná amikor értelmetlen dolgokról beszél. A Smashing Pumpkins-es James Ihával voltam és Ő meg Dorothy volt az Ózból. 

Ijesztő. Idén mi leszel?
Talán saját magam, mert aznap koncertezünk.

Nem öltöztök be? Lehetnétek üzletembernek öltözve. Kedvenc horrorr film és végeztünk.
Az eredeti Texasi Láncfűrészes. Gyakori válasz de rohadt ijesztő. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése