2010. október 1., péntek

Evan: "Szuper normálisak vagyunk"

Egy részlet az angol ELLE magazinból, melyben Evan Mansonról is beszél:
"Sztreccses cicanadrág volt rajta, egy feszes Gucci kabát pufi válakkal és egy viharvert Steve Maddens csizma-„Akkor viselem őket ha turnén vagyok; jók amikor az embernek terepen kell mennie ha Manson fesztiválozik.” Evan a szív alakú szemüvegek gyűjtőinek megszállott és koronázatlan királynője, ami néhány évvel ezelőtt kezdődött. Kedvese még egy számot is írt róluk 2007-ben, a Heart-shaped glasses-t. „Ember, annyi van belőlük. Gyűjtöm. Szeretném ha mindenkinek lenne belőlük néhány a világon.”-vigyorgott. A nemrégiben felvett mosolya teljesen olyan mint a legutóbbi rekláma, a Gucci Guilty. „Megtartottam a cipőket a reklámból.”-mondta vidáman-„de keményen megdolgoztam értük!” Arra kért hogy írjam le hogy szerintem milyen a stílusa. Összevetettük az ő véleményével és az eredmény a „szezonális rockos” lett. „Igen, mármint ez minden nap változik. Nem tudom hogy mit csinál a hajam, attól függ hogy milyen a hangulatom. Úgy érzem magam mint egy kaméleon.” Bizonyára egy olyan stílusos pasi mellett mint Marilyn Manson tele lehetnek a ruhásszekrények. „Elveszi a ruháimat!”-nevet, majd félénken hozzátette-„Tulajdonképpen, elég sok cuccát elveszem: pólók, kalapok és kesztyűk. Egyszer rajtakapott hogy az egyik gyűrűje van rajtam és azt mondta ’Micsoda?! Ezt kerestem. Végig rajtad volt?’ Úgy kellett csinálnom mintha nem tudtam volna hogy az övé. Szóval igen, lopom az ékszereit, ő pedig lopja a sminkemet. Minding harcolunk a szemceruzáért.”
Leírom a jelenetet amit elképzelek róluk otthon: Manson a kék kontaklencséjével, kirúzsozva, díszes csizmában, összebújnak egy leopárd mintás takaró alatt Evannel és egy üveg saját márkájú abszinttal egy kitömött állatokkal teli házban, miközben bajor vámpír filmeket néznek…”Neeeeem.”-Evan arca felragyog.-„Szuper normálisak vagyunk. Mostanság elég fészkelődő vagyok. A ház modern. Minden fekete-fehér, még a macskák is. Általában"-egy mosolyt próbál elfojtani-"szóval mindig Family Guyt nézek. Elég érzelgősek vagyunk. És otthon nincs rajta smink.”"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése