2010. október 1., péntek

Manson a sorozatfüggő

Mialatt meglátogattam az HBO Eastbound & Down című sorozatának forgatását a nyáron Puerto Rico-ban, megtudtam a rendezőktől, Jody Hilltől és David Gordon Greentől hogy a sorozat két legfanatiikusabb rajongója hard rock ikon. Hill teljesen ledöbbent amikor rájött hogy Jack White már alig várja a második évadot. És a másik?
Green egy kicsit hitetlenül kuncogni kezd: "Igen, Marilyn Manson, ő teljesen megszállottja a sorozatnak. Még beöltözni is képes volt úgy mint Kenny." Lehetetlennek találtam hogy összepárosítsam a sötét androgin herceg Manson képét, hogy úgy öltözik mint az Eastbound Kenny Powers-e, a túlsúlyos fenegyerek a major league baseball-ból, a déli ellenség amitől Danny McBridge vígjáték ikon lesz. Bizonyítékot kértem Adam Bhala Lough-tól aki egy közös filmre készül jövőre Mansonnal, melynek címe Splatter Sisters. Lough ezzel az exklúzív fotóval állt elő, és még szemtanúja is volt. [photo by Marilyn Manson]
"Akárhányszor találkozom Mansonnal, folyton Kenny szövegéből részleteket mondott és úgy is öltözött."-mondta Lough-"Így mászkál és teljesen kicseszik az emberekkel az utcán. Ha egy pincér vagy egy kiszolgáló azt mondja neki hogy 'További szép napot', akkor azt válaszolja 'Nem mond meg nekem hogy mit csináljak.' Ilyesmik. Akkor is ilyen cuccban volt amikor a házában voltam és Béatrice Dalle filmeket és Hoarders-t néztem."
Megkérdeztem Lought hogy mit gondol Green a szerepjáték módjáról, mióta a [Splatter] Sisters producere lett. "Szerintem David jelenleg nagyon félti Dannyt, mert Manson el akarja rabolni valami King of Comedy szarságra. Dannynek félnie kéne." Szerencsére Manson KP imádata nem folyik bele a Sisters-be, a közúti gyilkos szerepébe, akit a késő éjszakai soft-core thrillerek ihlettek amiket valamikor a fizetős kábelcsatornán, a Cinemaxon adtak.
Lough elmagyarázza. "A karakterét Lars-nak hívják, egy death metal banda frontembere. Megbabonáz két gyönyörű, fiatal utazó lányt hogy szörnyű gyilkosságokat kövessenek el az egész nyugati parton."
Az egyik lányt Manson múzsája, Evan Rachel Wood fogja alakítani. "Az egész mészárlás egy bizarr "művész project" része VHS kazettára."-mondta Lough-"Szeretném gyermekkorom legjobb Skinmax alkotásainak érzetét és kinézetét adni a dolognak."
És ha valamelyik jól kereső fiatal sztár vendégszereplő lenne? "Manson azt mondja hogy ordítozni fog Elizabeth Berkley-vel." Mindenesetre, először Kenny jelmezét kell levennie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése