2010. október 1., péntek

Mansonnak mindenki örülne

A Mansonos interjú után most az "Eastbound & Down" készítőit is megkérdezték Mansonról és az esetleges szerepeltetéséről:
"Őszintén szólva, le vagyok nyűgözve."-árulta el Jody Hill a sorozat írója/rendezője/producere.
"A Winston-Salem gimibe jártam amikor láttam Marilyn Mansont a Nine Inch Nails előzenekaraként."-idézte fel az emlékeket.-"Szóval a tény hogy ismeri a sorozatot Kenny Powers-ről nagyon klassz."
Aztán informáltunk Hillst hogy Manson szívesen eljátszaná Stevie karakterét egy vendégszereplés erejéig. "Tényleg?"-nevetett Hill-"OK, remek, tetszene. Játszhatná a tesóját."
Danny McBride-nek, Kenny Powers megformálójának egy másik alternatív ötlete van:
"El tudnám képzelni hogy lenyúzza Steve Little bőrét és azt venné fel, és ez még passzolna is hozzá."-ajánlotta McBride, mielőtt hozzátette hogy tud róla hogy Manson úgy öltözik mint ő. "Úgy volt hogy én meg Marilyn Mansonnak öltözve jövök ide, de bepánikoltam az utolsó pillanatban."
Az "Eastbound" executive producerei, Will Ferrel és Adam McKay hasonlóan vélekednek Manson lelkesedésértől:
"Szerintem ez fantasztikus."-mondta nekünk Ferrell.
Eközben McKay úgy tűnik mindenki más előtt járt, mert feltételezte hogy a sorozat tetszeni fog a "Beutiful People" énekesnek.
"Nem akarom azt mondani hogy biztosra vettem, de azt kell mondjam hogy az első rész után azt gondoltam, 'Ha Marilyn Manson nem imádja ezt, akkor valamit rosszul csináltunk.'"
"Igaz."-tette hozzá Ferrell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése