2012. május 19., szombat

Bizarre magazin: rajongói kérdések


Mit gondolsz arról, hogy a rajongóid a festményeidet tetováltatják magukra? Ez megtisztelő vagy inkább a művészet ellopása?
Nos, egyáltalán nem hiszem hogy ez a művészet lopása. Számomra ez nagyon hízelgő. Ha magamra varratnám bármelyik festményemet, az a Flowers of Evil lenne, ami még el is képzelhető. Ehelyett én, Johnny Depp és Damien Echols - aki nemrég szabadult a börtönből - magunkra varratjuk a The Flowers of Evilt Charles Baudelaire-tól a hátunkra, mint egy amolyan férfi szövetség. Ez az eredeti rajz, ami évekkel a születésünk előtt készült, egy fa ami egy csontváz is egyben és egy kígyó tekereg rajta. A kígyó pedig lehet hogy el fog érni a fenekemig, úgyhogy lehet hogy ez lesz a legszebb kőmíves derék a világon!
Főként Johnny ötlete volt, mert mind szeretjük a könyvet. A saját nézőpontunkból mindannyiunkat vádoltak vagy becsméreltek már és emiatt jól tudunk azonosulni egymással. Közös tetoválást csinálni amolyan, motoros, Sons of Anarchy dolog. A jelenlegi bandatagoknak mind van egy kettős kereszt tetoválásuk mint ez (megmutatja a nyakát), ami az ősi Lorainne kereszten alapul, de én kicsit módosítottam rajta. Chris Vrenna már nincs a bandában, így megadtam neki a döntési lehetőséget, hogy szeretne rá egy eltakaró tetkót vagy távolítsam el én magam. Azt kérdeztem: 'Kés vagy tűz?'. A fedő tetkót választotta.

Melyik tetoválás számodra a legfontosabb?
A mellkasomon lévő, a négy M betű, mert ez tűnik ki a legjobban és ez a legirónikusabb. Olyan formában állnak mint egy szvasztika, de nem az és ezért választottam. Megvan a cirkuláris ereje ebben az értelemben. Benne van az I Ching - a megváltás szimbóluma - és fájt, pont a mellkasomon van és W-nek is lehet nézni, ami az igazi vezetéknevemet jelképezi. Ami viszont még fontosabb, hogy ha szétnyitom az ingemet egy bár verekedés során, úgy tűnik mintha börtönben ültem volna. Azonban csak a jacksonville-i börtönben voltam egy nagyön rövid időre...

A Phantasmagoria film kész van, de látjuk majd valaha? Vagy már eltörölt projekt?
Folyamatban van még és újra felidéztem egy másfajta értelemben. Lehet hogy nem egyszerűen a moziban lesz, hanem graifkus és többszintű dolgok is kapcsolódni fognak hozzá - szóval ez izgalmas hír. Igyekszem most ezen is dolgozni. De ami még fontosabb, írtam egy forgatókönyvet és a regényt, a Holy Wood-ot ami a lemezemhez is kapcsolódott. 10 év után újra elolvastam és új hitet találtam abban amit írtam. Sokkal jobban illeszkedik a mostani személyiségemhez és a környezethez amiben élünk. Az eltelt idő jót tett neki. Szóval az emberek számíthatnak a megjelenésére. Nem Holy Wood cím alatt fog megjelenni, habár a város, Holy Wood a fő eleme a sztorinak. Kaján értelmezése a lakhelyemnek.

Korábban együtt dolgoztál egy filmen, az Abel Cain-on a kultusz rendezővel, Alejandro Jodorowsky-val. Mi történa  projekttel?
Nem vagyok benne biztos, mert ő Franciaországban van és ott elég nehéz pénzt szerezni a rendezőknek, egyszerűen mert az emberek azt gondolják hogy a korral jár a kockázat. Ráadásul egy vadmacskát belerakni mint engem nem segít a dolgon! De az emberek nem értik meg, hogy bármit megtennék, hogy dolgozhassak vele - megcsinálnám a filmet az iPhone-ommal. Ő egy zseni. Minden amit eddig csinált zseniális. És nem számít mibe kerül, de mindenképpen segíteni fogok eljuttatni az örökségét és munkáit az emberekhez. Valójában három különböző dolgot írt már, amiben szeretett volna szerepeltetni és ez izgalmas számomra. A King Shot az ami igazán tetszik. Egy 250 éves prófétát alakítottam volna, aki a sivatagban él, úgy öltözködik mint a Pápa, mormotát eszik, nőket erőszakol és szögből készült fogai vannak. Szóval ez illene hozzám...

Egyszer egy lány arckifejezését egy szvasztikához hasonlítottad és írtál róla egy dalt. Mit gondolsz a "Hozzuk vissza a szvasztikát" mozgalomról?
Ez a tetkó az első keresztény kereszt. Ott van benne, miközben egy szvasztikának látod. Számomra ez nem feltétlenül egy megnyert csata, különösen ha a küzdelemről van szó. Mindig is használtam fasiszta szimbólumokat, hogy irónikus legyek. Egyszerűen, mert ha valaki cenzúrázni akarja, az a fasizmus lényege. A szvasztika soha nem bántott senkit. Hitler erőteljes szimbólumként használta, de nem csak a szvasztikával volt a baj. A tény, hogy vöröset, feketét és fehéret használt, amik az alkímia három színei és ezeket használta egy nagyon sikeres amerikai fickó is, Walt Disney - a Mickey egeren is. Ez olyan mintha minden kövér ember aki a McDonalds-ban evett meghalna, mint valami túlevési apokalipszis és emiatt a szimbólumát betiltanák vagy ehhez társítanák. Habár a méltányosan tekintve az egész helyzetre, azt hiszem a szimbólum igazán megérdemelné, hogy a hájasság miatt okolják. De mikor az emberek azt mondják: "Oh, a tetkód úgy néz ki mint egy szvasztika" soha nem mondanám, hogy: "Oh, hát ez egy Hindu szimbólum." Kizárt.

Mi tesz boldoggá?
Általánosságban, az hogy én irányítom az életemet és mindennel képes vagyok szembenézni. Legyen szó a karrieremről, a párkapcsolatomról, a légkondiról, az italomról, a szexuális életemről vagy a macskám almáról. Ha valamitől úgy érzed, hogy elveszted az irányítást, akkor hirtelen úgy érzed semmire sem vagy képes. (A Bizarre megkérdezi, milyen anyagok teszik boldoggá) Úgy érted, milyen szövetek? Hahaha. Azt hiszem Jim Morrison hagyománya értelmében minden nap ugyanazt a bőrgatyát hordom. Megváltoztathatom a világot, de nem cserélek nadrágot.

Hogy állsz a PETA-val? Dühösek lettek rád, mivel bőrgatyát viselsz...
Van egy macskám. Ha bárki viselni akarná a macskámat, kiakadnék. De nem vagyok megszállotja ezeknek a dolgoknak. Állat-szerető ember vagyok és nem tudok egy olyan állatot se, amelyiket ne kedvelném... talán csak a pandákat, mert mindenki szereti őket és a pingvineket, mert őket is. Személy szerint nem utálom őket, de valakinek muszáj lesz. Alakítok egy új anti klubot...és Eszkimók - nincsenek anti Eszkimó csoportok. Talán a pingvinek és Eszkimók együtt.

Mi a legfurább dolog amit kaptál rajongótól?
Szerencsére nem nemi betegségek! Meglepő. De bolhákat kaptam amikor elvesztettem a szüzességemet 10.-ben. Azt gondoltam: "Miféle lánynak van bolhája 10.-ben? Annak akivel elvesztettem a szüzességemet!" Nem akartam, hogy anyám megtudja hogy szexeltem, így azt mondtam, hogy egy cserzőkádból kaptam őket, ami a legszokatlanabb magyarázat volt, de bejött. Azonban a legfurább dolog amit rajongótól kaptam, egy halott hozzátartozó hamvai voltak. Nem igazán értettem. Nem találtam viccesnek vagy morbidnak, csak szokatlannak.

El vagy jegyezve vagy együtt vagy most valakivel?
Nem, nem vagyok jegyben. Igen, együtt vagyok egy lánnyal. De rájöttem, hogy a magánéletedet megtartani hosszú távon kifizetődőbb. És persze ne randizz gyerek színészekkel...

A Sátán Egyházán kívül érdekel a varázslat és használod is?
Az emberek gyakran félreértelmezik a bonyodalmamat a Sátán Egyházával, mintha én tényleg benne lennék. Anton LaVey nagy mentor volt és egy okos ember aki sok dologra megtanított és a szárnyai alá vett és azt akarta hogy folytassam vagy segítsek végrehajtani néhány filozófiai elgondolását. De soha nem tekintettem rá vallásként és ő sem. A lényeg az volt, hogy ellentmondott a vallásnak. A misztikát és mágiát illetően szerintem 100%-osan nem ugyanazok. Mohó olvasó vagyok ha az ismeretlenről van szó és tulvilági elemekről, amiket nem tudunk megmagyarázni és abban az értelemben hiszek a mágia erejében, hogy nem lehet igazán megmagyarázni. És ha meg is tudnám magyarázni, ostobaság lenne felfedni mindent. Ez olyan mintha elárulnál valamit, amire az embereknek maguknak kellene rájönniük. Nem magyarázhatsz meg valamit, amit nem lehet. De hiszek abban hogyha eléggé szeretsz valamit, akkor az hatalommal bír. Ha eléggé utálsz valamit, azzal ugyanez a helyzet. Azt hiszem ha megadod az embereknek a helyes ablakot a jó vagy a rossz felé a saját erkölcsi kódexet szerint - és szerintem az én erkölcsi kódexem olyan alapvető, mint a természetben - akkor annak bizonyulnak majd, akik ők valójában. Ha tudni akarod, hogy kik a barátaid, süllyeszd el a hajót és nézd meg ki ugrik ki először. Nem hiszek a karmában mert túl lusta és lassú. Bassza meg a karma.

Mit szeretsz az abszintban? A történelmet, az ízét vagy mindkettőt?
Azt szeretem benne, hogy nem rúgok be tőle úgy mint egy whiskitől, vagy más italtól, de a megfelelő körülmények között feloldja a gátlásaimat, kreatív és szociális szempontból is, pl. ennél az interjúnál is.

Mi a legromlottabb dolog amit valaha csináltál?
Néhány szempontból valamilyen szinten konzervatív vagyok. De ez nem tudom mennyire kell szó szerint érteni, mert úgy érzem mintha a főnök irodájában lennék és csak átfutsz egy füzetnyi hülyeségen ami az életemben történt. Azt hiszem a legromlottabb dolog amit valaha csináltam talán...ez elég durva, de azt hiszem egy magassarkú volt, nem a lábon viselve. Hívjuk csak a hölgyek fájdalom zárjának. Vagy a mocsok zárjának.

Mi a legfurább dolog, amit valaha a fenekedbe raktál?
Sok beöntést kaptam gyerekként mert beteg voltam, szóval nem igazán szeretem ha dolgok vannak a fenekemben.

Te és Trent Reznor kiábrándultatok egymásból. Milyen most a kapcsolatotok?
Nincs semmilyen kapcsolat; már nem beszélek vele. Nincs kapcsolat; senkit nem érdekli a másik.

Korábban azt mondtad, hogy Twiggy a farkából játszik a gitárja helyett és neked már a szádban is volt a farka. Mi olyan különleges Twiggy farkában?
Oh, ez nagyon kedves tőled, hogy emlékeztetsz erre. Csak viccelek. Óvszer volt rajta és farka pettyhüdt volt amikor a számban volt, szóval technikailag ettől egyikünk sem lesz meleg. Azt hiszem...ha ettől beindultam volna, akkor tényleg meleg lennék. Twiggy farka... mikor találkoztam vele, kirúgták egy bárból, mert felgyújtotta a fanszőrzetét. Elővette a farkát és még nem volt nagykorú, szóval megmentettem, hogy ne rúgják ki, valamilyen különös okból és barátok lettünk. Az ő farka sok olyan helyen volt már, ahol az enyém nem és nem is fog.  Szóval mindkettőnk farka külön territóriumokat utazott be.

Most, hogy Twiggy újra a bandában van és újra összerakhatjátok az ötleteiteket, úgy érzed megint megvan benneted az a pajkos energia a zenekészítésben mint a huszas éveitekben?
Nos, úgy érzem mint amikor elkezdtük a bandát. Mielőtt Twiggy belekerült volna, ő és én szórólapokat osztogattunk és felhívtunk embereket a helyi újságok személyes hirdetéseiből is. Egyszer amikor éppen szórólapot osztogattunk, néhány náci skinhead szétrúgta a seggünket, mert azt hitték, hogy melegek vagyunk. Tegyük hozzá, mindketten rúzst viseltünk és uzsonnásdoboz volt a kezünkben. De ő elfutott, szóval engem vertek csak szét. Szóval azt hiszem ezért még megérdemel egy nagy seggberúgást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése