2011. július 13., szerda

Bizarr interjú Mansonnal és Rudyval

MI VOLT AZ ELSŐ VARÁZS TRÜKKJE?
A házassági előtti szex ellen tüntetők gyűltek össze egy kereszteződésen az otthonomhoz közel, szóval elmentem egy bűvész boltba és vettem egy kézi flash gun-t ami lángokat lőtt ki a tenyeredből. Volt egy pasas aki legalább 70 évesnek nézett ki és egy abortuszos baba képe volt a transzparensén. Megálltam mellette a kocsimmal lehúztam az ablakot és azt mondtam neki: "Van egy üzenetem a Sátántól." és "Boom!'" - egy lángcsóvát löveltem az arca felé.
Elfutott és tiszteletben tartom azt a tényt hogy valaki ennyi idősen még tud futni. Feltételezem hogy visszarohant a templomába és elmesélte a történetet hogy igazolja az Ördög létezését, de valójában jó volt látni ahogy egy pasas ennyire megrémül egy bűvész trükktől ami 21,99 $-ba került ami nem egy nagy összeg, de egy lány pénztárcájából loptam ki - az is varázslat volt.
AZ EXKLUZÍV MAGI CASTLE KLUB TAGJA. VOLT MEGHALLGATÁSON IS?Tiszteletbeli tagságot adtak nekem mert tudták hogy képes vagyok lányokat eltűntetni és hogy káoszt okozok rendszeresen. Ha megkértek volna, előadtam volna a kedvenc bűvész trükkömet, ami egy lány félbevágása. A nagy kérdés hogy melyik felét akarod? Amelyik beszél vagy amelyiket baszod? És ez egy dilemma. Lehet mindkettő is ha ügyesen csinálod.
MILYEN ILLÚZIÓKAT SZERET MÉG?
Felfedeztem egy érdekes party trükköt egy Hitler / Chaplin bajusszal amit egyszer az arcomra ragasztottam. Egy keménykalap és egy SS kalap között vaciláltam, szóval egyik pillanatban egy mókás fickó voltam, a következőben pedig egy nem vicces fickó. Érdekes hogy egy kalap meg tudja változtatni az arcszőrzet egész összhatását - ez a varázslat.
MIK VOLTAK RUDY-VAL KAPCSOLATBAN AZ ELSŐ BENYOMÁSAI?Azonnal elneveztem őt "Vanilia Lugosi"-nak, mert a haja olyan olt mint egy mix Lugosi Béla és Vannila Ice között. Sértő akartam lenni de ő csak nevetett és azonnal osztotta a véleményemet és kritikus szemmel kezdte méregetni az én öltözékemet. Rudy-nak rendkívül meggyőző fellépése van és rávett egy csomó dologra amit akkor nem csináltam volna meg. Így kezdődött a kapcsolatunk - és, adott nekem egy protetikai fejet az ővéről, amit később orális szexre használtam, de nem nekem kellett csak úgy általában...úgy értettem erkölcsi szex.
HOGYAN BEFOLYÁSOLJA RUDY A FELLÉPÉSEIT?Rudy nagyobb tudást adott nekem a művészetről mint bármelyik barátom vagy kollégám. Egyszer csak a Goebbels-e akart lenni a Hitleremnek vagy a Gala-ja a Dali-mnak és akkor egy házban éltünk. De úgy gondolom hogy Rudy egy zseni és nem is lehetnék boldogabb hogy újra visszatért ahhoz amit eddig csinált. Egy tökéletes kép lenne - David Blane és David Copperfield egymáson dolgoznak miközben Rudy ott áll a tökéletes hajával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése