2011. július 13., szerda

John 5: "A Mansonnal töltött turnék vadabbak voltak"

JOHN AZON ZENÉSZEK KÖZÖTT VOLT AKIK RÉSZVÉTÜKET NYILVÁNÍTOTTÁK ROONIE JAMES DIO HALÁLAKOR.
GONDOLKOZTÁL MÁR AZON HOGY MI FOG TÖRTÉNNI AMIKOR OLYAN NAGY LEGENDÁK FOGNAK ELTÁVOZNI MINT LEMMY ÉS OZZY?

John: Nagyon sok ilyen előadó van, pl. Alice Cooper, Rob Zombie és Marilyn Manson. Azt hiszem a metál tovább fog öröklődni.

MIT TAKAR A LEMEZED (ART OF MALICE) CÍME?
A kifejezés kétértelmű. Mindig is úgy gondoltam hogy ha meg kell ölni valakit akkor az gyengéden, finoman történjen. Ez elég őrülten hangzik, tudom. Ez olyasmi amit akkor tanultam amikor a Marilyn Mansonban töltöttem napjaimat de ma már a részemmé vált.
HOGY TETSZETT A LEGUTÓBBI MANSON LEMEZ, A THE HIGH END OF LOW?
Imádom. Mansonnal együtt játszani egy áldás volt amiért nagyon hálás vagyok. Boldog vagyok a Rob Zombie-ban. Az albumot mi ketten készítettük el. Jó kreatív partnerek vagyunk.
KINEK A TURNÉJA VADABB, MM VAGY ROB ZOMBIE?
Marilyn Manson, az egy teljesen más világ. Szóval ahhoz képest elég nyugodt vagyok most már [nevet].
OH IGEN, HOL LÁTHATNÁK VAD DOLGOKAT AMIKET MANSONNAL CSINÁLTÁL?
Minden egyes nap vadabb volt az előzőnél. Láthatod a God, Guns and Government 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése