2011. július 13., szerda

Splatter Sisters: Ősszel indulnak a forgatások

Adam Bhala Lough jövőbeli projektje a Splatter Sisters:
 
SJ: MI A HELYZET A SPLATTER SISTERS-SZEL?
ABL: Nos, tervezünk egy őszi forgatást dél Kaliforniában. Egy színésznőt keresek aki eljátsza majd a másik Sistert [Evan Rachel Wood mellett] már elég hosszú ideje, már vagy 100 különböző embert hallgattunk meg. De folytatom a keresést és emelett várom a zöld lámpát.
 
SJ: MIRŐL SZÓL A SPLATTER SISTERS?
ABL: Ez egy sorozatgyilkosos szerelmi utazós film, két lányról akik elmennek otthonról és egy death metal énekes szárnyai alatt kötnek ki [Marilyn Manson], aki a hatása alá vonja őket és egész dél Kalifornián keresztül tinédzser fiúkat küldi őket gyilkolászni a romantikus szerelem nevében. Olyan mint a Natural Born Killers következő generációja, és erősen inspirálta a Bandlands. Ed Pressman, a Bandlands producere, ebben a filmben is elvállalta a produceri munkálatokat. Ez egy horror film, de vannak benne utazó film elemek és megjelenik benne a bonyolult szerelmi sztori is.
 
SJ: EZ ELÉG TÁVOL ÁLL A KORÁBBI MUNKÁIDTÓL, MI INSPIRÁLT?
ABL: 5 évet töltöttem a forgatókönyv megírásával és nagy részét a Natural Born Killers inspirálta. Imádom a sorozatgyilkosos szerelmes utazós sztorit. Szerintem minden generációra jut egy, szerintem együtt rezonálnak a generációval, valamilyen szinten meghatározzák a generációt és már rég nem láthattunk egy ehhez hasonló remek filmet, szóval szerintem az inspirációm erre az volt hogy jártas vagyok a történetben. Már nagyon vártam hogy valami mást is kipróbáljak mint eddig, valami újat, de
mindenki aki eddig elolvasta a forgatókönyvet azt mondta hogy tagadhatatlanul én írtam, még mindig nyers és valóságos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése