2010. augusztus 8., vasárnap

Celebrity Ghost Stories webisode fordítása


"Tudod valami egyszerű mint a Paranormal Activity című film...megnéztem és lekezelőnek éreztem vagy sértőnek mert nekem sokkal ijesztőbb, sokkal félelmetesebb és sokkal érdekesebb és hihetőbb élményeim voltak amelyeket nem tudok megmagyarázni és azt hiszem hogy az bátorította őket hogy olyan dolgok érdekelnek amikről nem kellene tudni. Emlékszem amikor gyerekként meglátogattam az egyik dédnagyszüleim házát ami most visszatekintve úgy nézett ki mint egy piknikező hely egy temetkezési hely szélén. Ők elég idősek voltak már, az egyikük már meghalt. Emlékszem hogy felrohantam a lépcsőn és ijesztő hangok voltak, hallottam őket beszélni és ez nagyon rémisztő volt. Én meg azt gondoltam hogy esetleg egy autó rádiója, utcazaj de nagyon hamar rájöttem hogy nem az, hiszen nem volt autópálya a környéken. Nem igazán a szellemektől félek hanem a természetfeletti dolgoktól aminek jobban köze van a gonoszhoz. Az emberek energiái  azokkal a dolgokkal maradnak amikhez kötődnek, szóval amikor a házadba költözik egy aki kötődik hozzá, akiről biztosan tudod hogy már halott azt nevezhetjük kísértetjárásnak. Számomra félelmetes amikor kényelmetlenül érzem magam minden egyes alkalommal amikor lefekszem aludni. Nem szükséges hogy megtámadjon valaki hogy tudjad a helyről hogy kísértetjárta."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése