2010. augusztus 8., vasárnap

FHM 2003-as interjú

A Rock isten Robbieról, a szex orgiák közbeni ütésről és a betolakodókra való lövöldözésről...

Akkor találkoztál először Robbie Williams-szel amikor részt vettél Ozzy Osbourne felavatásán a Hollywood Walk of Fame-en. Még mindig fair Noel Gallagher leírása az ex Take That tagról miszerint "kövér táncos" kezd lenni?
Haha! Nem tűnik számomra kövérnek, de megnehezítettem számára azt az időt mert egy kissé olyan lett mint egy szex őrült: egy csomó nővel randizott akik már lefeküdtek az én együttesem tagjaival, vagy a barátaimmal. Szóval örömömre szolgált hogy tájékoztassam őt hogy az egyikük lenyelte a gitárosom spermáját. Erre azt mondta: "Ó, örömmel hallom ezt." Én meg megveregettem a hátát és mosolyogtam.

Szóval kategorikusan kitartasz a pletyka mellett miszerint Robbie talán meleg?

Nos, a saját vétsége miatt biztos volt már sperma a szájában-de csak miközben megcsókolt egy nőt.

Szép! Macaulay Culkinnal is együtt lógtál amikor egy filmen dolgoztál...
Ő vette meg az első doboz cigimet. Egy olyan karaktert játszottam amelyik dohányzik és nagyon szerettem volna azonosulni a karakterrel, szóval elmentünk egy pia boltba és a nő elakarta kérni tőlünk az igazolványunkat, ami csodálatos volt mert egyikünket sem ismerte fel. Nem volt nálam semmilyen igazolvány, így neki kellett megvennie a cigit. Virginia Slims-et vett-a lightot mert azt mondta kezdjem lassan.


Kedves gyerek, vagy csak furcsán elrontotta a gyermekkora?
Közös félelmünk a tömeg, ami még egy csomó ember számára probléma mint neki és nekem. De rendben van.

Haverok lettetek?
Nos, egyszer eljött a házamba-ő Los Angelesben él. Azthiszem megijesztettem a barátnőjét ezért elment.

Milyen biztonsági óvintézkedéseid vannak a betolakodók ellen amikor éppen a Hollywoodi lakhelyeden vagy?
Tele van minden kamerával és néha egész éjjel fennt vagyok, figyelem őket, paranoiás vagyok, abszintot kortyolgatok és aztgondolom hogy hangokat hallok. Vannak légpuskáim, szóval belelövök a sötétségbe abban reménykedve hogy eltalálom a betolakodót, de általában csak egy prérifarkas.

Miért nincs lőfegyvered?
Nincs rá engedélyem. Mindig próbáltam szerezni magamnak egyet, de valaki mindig elvette tőlem mert attól tartottak hogy megsértem magamat vagy valaki mást-ami talán igaz is.

Ki nem engedte neked?
A barátnőm...a manadzserem...a rendőrség.

Ha lenne fegyvered és jönne egy betörő, a sírba küldenéd?
Nem, talán megnyomorítanám és rávenném hogy nagyon rossz TV műsorokat nézzen órákig, egészen amíg a halálát nem kívánná.
Aztán hívnám a mentőt. Nem ölném meg, mert akkor börtönbe kerülnék.

Amikor hazaérsz este, lemosod a sminket, megmelegíted a vacsorád a mikróban és megnézed a Ground Force című műsort az amerikai BBC-n?
Nem túl gyakran nézek TV-t-inkább sok filmet nézek. Ráadásul gyakran alszom el úgy hogy rajtam van a sminkem, ez attól függ hogy mit csinálok. Néha teljesen elkenődik az arcomon ha valami egészen jó szexuális aktus közben vagyok.

Természetesen! Milyen egy tipikus éjszakád?

Ha úgy érzem hogy tele van a fejem, fennt maradok festeni és beszélgetni a macskámmal. Egyébként ha turnén vagyunk általában sztiptíz bárokba megyünk hogy jobban tanulmányozhassunk a női anatómiát.

Nőgyógyászatilag igen képzett lehetsz mostmár...
Igen. Megvan a diplomám.

Te tényleg csinálsz még ilyeneket? Nincs olyan kísértésed hogy egyszerűen elmenj a szállodába és aludj egy jót?
Nos, ez fárasztó, de megkapod azt a pótolhatatlan csúcsot a színpadon kívül és néha a pótolhatatlan csúcs abból következik ha drogokat veszek be. És olyan emberek körül kell lenned akiket érdekel hogy furcsa időpontokban csinálják. Ennek nem feltétlenül kell erkölcstelen szexuális orgiának lennie persze-lehet konzervatív szexuális orgia.

Már több mint egy évtizede ezt csinálod-van egy pár papucsod, egy pipád és egy kardigánod még?
Van papucsom, így felvehetem őket amikor leszállok a turné buszról és bemegyek egy kamion parkolóba hogy csiszolt köveket vagy Cheese Whizz-t vegyek; van egy pipám amivel marijuanat szívok, és nincs kardigánom de van egy pulóver-mellényem amit karácsonyra kaptam.

Akkor semmi tréningruha?
Nem, nincs. De van egy Gualtier melegítőnadrágom.

Mikor borítottad ki utóljára az anyukádat?

Eljött és megnézett engem múlt héten amikor Clevelandben játszottunk, és azthiszem amikor egyik táncosom hátsó felébe dugtam a mikrofont, az talán egy kicsit kiborította.
Higiéniai célú volt azthiszem-talán arra gondolt hogy lekéne fertőtleníteni.

A neved Brian természetesen. Az anyukád Mansonnak hív?
Őőő...a minap megtette.

Oké, és ilyenkor azt mondja "Manson rossz fiú voltál..."?
Csak szégyenkezve lehajtja a fejét.

Szóval mi a legundorítóbb dolog amit a színpadon csináltál?
Nehéz lenne megmondani. Ha minden igaz, hozzádörzsöltem a farkamat egy biztonsági őr fejéhez, de természetesen ez mind "állítólagos".

Ez bíróság elé is került nemigaz?-Ártatlannak találtak?
Igen.

Szégyen-szeretjük az ötletet hogy ráteszed a golyóidat egy biztonsági őr fejére...
Nem mondok semmit. Ez mind "állítólagos". De már az elképzelés is hogy az én nemi szervem egy izzadt kövér fickó nyakához érjen már önmagában undorító. És a gondolat hogy néhány izzadt, kövér fazon azthiszi hogy én akarom csinálni ami elég merész lenne tőle.

Néhány héttel ezelőtt a londoni trendi Met Bar-ban azt mondtad a korábbi FHM írónak hogy "fejezd be a melót haver" miután órákig nézted őt ahogy megpróbál meghúzni egy csajt. Gyakran adsz kapcsolati tanácsokat?
Igen, különösen amikor előttem történik-pl. tegnap éjszaka ott ült egy rakás lány ruhában; azt mondtam nekik hogy ezen változtatniuk kellene...és kezdjenek valamit egymással. És mindig tanácsokat adok a barátaimnak amikor összejönnek valakivel aki hasonlít a volt barátnőmre, mert felismerek egy igazi ribancot amikor meglátom. Haha!

A híres Rose McGowan lesz az...
A híres egy erőteljes szó számomra.

Sok FHM olvasó szembesül hármas játszmával-erre van tanácsod?

Már voltam négyesben és pofán vágtak, szóval a tanácsom...talán megkellene próbálnom hármasban. Ott volt az az extra csaj amelyik elveszett a leosztásban.

Mikor voltál utóljára észrevétlen néhány órára?
1987-ben.

Nagyon jó! De megkéne próbálnod kimenni és kölcsönözni egy DVDt vagy elmenni a supermarketbe...
Nos, néha megpróbálok álruhát viselni, de aztán az emberek "Oh, ott van Marilyn Manson egy hülye álruhában." Egyszer összekevertek Michael Jacksonnal.
Az furcsa volt. Nem lógott egy gyerek a kezeimből, szóval nem vagyok benne biztos hogy mi késztette őket erre-talán a sápadt külső.

Végül, ha sorozatgyilkos lennél, ki lenne az első három áldozatod?

A publicistám, a szerkesztődet, és téged. Azért mert elbasztad a délutánomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése