2010. augusztus 8., vasárnap

Musixpix.net interjú John 5-val

Kétségtelen hogy az idei Rock on the Range fesztivál leglátványosabb fellépése a szombat esti Rob Zombie volt. Az extravagáns hangokat és vizuális effektekeket követően, eltölthettünk néhány pillanatot a Rob Zombie gitárosával John 5-val.
Picture by Chris A.

Musicpix: Hello John, üdvözöl Columbus, Ohio és a Rock on the Range. Hogy vagy?

J5: Jól vagyok, jól vagyok, gyönyörű az idő és egy csomó remek banda van itt szóval nem is lehetnék jobban!

Musicpix: Mennyi ideje vagy már a Rob Zombie-ban?

J5: Nos tudod felléptem egy Ozzfesten Rob-bal, úgy volt hogy ez csak egy részidős dolog lesz, csak hat hétig, szóval azt mondtam "oké ember, hat hét több a semminél!" De végül öt év lett belőle! Ez volt a legjobb időszak amit valaha egy együttesben töltöttem. Nagyon jó.

Musicpix: Mi a különbség abban ha Rob-nak vagy Mansonnak dolgozol?
J5: Tudod, Mansonnal lenni, szórakoztató és jó volt de ez inkább egy együttes, inkább olyan mintha a barátaiddal szórakoznál. Komolyan senkinek nem játszanék csak Rob-nak, addig fogom csinálni amíg abba nem hagyja.

Musicpix: Az új Rob Zombie lemez, a "Hellbilly Deluxe 2" nagyon szórakoztató a sok buzis számmal és Rob horror stílusú szövegeivel!  Látom Dick Dale kicsit bezavart nálatok srácok!
J5: Igen, bírom Dick Dalet és számunkra ez mind a zenéről szól, szeretünk felfedezni és kalandozni. Erről szól az egész, mert ha nem bővíted ki a határaidat az nagyon gyorsan unalmassá válhat!
Musicpix: Beszéljünk a felszerelésedről, mit használsz a koncerteken?
J5: A Marshall-t a JCM 900-assal főleg és az összes Telecaster gitárt. Mindig is Telecaster-en játszottam, szeretem őket, láttam őket egy TV show-ban a "Hee-Haw"-ban amikor gyerek voltam és mindenki aki a műsorban volt ilyen gitárokat használt és őszintén mondom nem ismerek más gitármárkát! Egyszerűen csak imádom a Telecaster-t.

Musicpix: Kik vannak rád nagy hatással?

J5: Az egész a "Hee-Haw" című műsorral kezdődött, aztán jött a The Monkeys, Jimi Hendrix, Eddie Van Halen, az ősszes nagy előadó és még mindig nagyon sok country zenét szeretek. Próbálok belemerülni és sok különböző stílusú zenét hallgatni mert szeretném frissen tartani magamban a dolgokat.

Musicpix: Milyen érzés hogy írnak rólad és a gitárjátékod miatt nagyon tisztelt gitáros vagy?
J5: Nagyon jó érzés. Ezt szerettem volna mindig is, nem akartam nagy rock sztár lenni, csak ismert lenni mint jó gitáros és zenész. Ezt jelenti számomra az egész. Az új lemezem az "Art of Malice" az ötödik albumom. Öt lemezt elkészíteni teljesítmény, de azért csinálom mert szeretem a gitárt és a zenét. Nagyon izgatottá tesz hogy az emberek élvezik a zenémet.

Musicpix: Amikor nem éppen Rob-bal zenélsz, írsz vagy játszol más side projecteken ahol játszol a metálon kívül mást is?
J5: Nos, eddig csak számokat írtam Lynyrd Skynyrd-del és amilyen gyakran csak lehet egy csomó más emberrel írok és stúdiózok.

Musicpix: Volt már hogy játszottál valakivel és azt mondtad magadban "wow, ez elképesztő..."?

J5: Úristen lássuk csak...The Scorpions, Paul Stanley, Meatloaf, Ron Wood, Fergie, és a lista csak folytatódik tovább. Nagyon sok remek zenész van akikkel együtt játszhattam. Ezek olyan emberek akikről soha nem is álmodtam hogy együtt léphetek fel. Tudod, amikor gyerek vagy azon tűnődsz hogy mi történhet az életben, de soha nem gondoltam volna hogy ez megtörténhet.

Musicpix: Szóval mit gondolnak a szüleid a hivatásodról?
J5:
Nagyon büszkék rám. Soha nem ittam vagy cigiztem fiatalként és amíg így tettem támogattak engem és engedték hogy játszak klubbokban addig amíg bementem az iskolába másnap.Igen, a szüleim lebecsülik azt amit csinálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése