2010. augusztus 8., vasárnap

What: Antikrisztus cukipofa


Marilyn Manson, Lisa Anthonynak mesélt a csirkékről, az anyukájáról, Courtney Loveról és az egész átok dologról.

Ki mellett szeretnél ülni egy repülőgépen?
MM: Egy csomó gyerek ült már mellettem a repülőgépen. Nagyon megijedtek. Azt mondtam nekik hogy a gép lefog zuhanni és erre ők elkezdtek sírni.

De nem zavar téged hogy mindenki aki itt van ma azt mondta nekem hogy te egy cukipofa vagy?
Nos, két elég eltérő oldalam van. Az egyik tud nagyon aljas lenni, a másik pedig nagyon kedves tud lenni. Általában azt adom vissza az embereknek amit kapok tőlük. Ha egy kisgyerek túlságosan idegesít azzal hogy sír, adok nekik valamit amit miatt sírhatnak.
Úgy igazságos.

Megvan a saját hited. Szóval mit gondolsz a pokolról és a mennyről?
A pokol szívesen hozzámenne Courtney Love-hoz. Én nem piszkálom Courtneyt-csípem őt.
Csak őszinte vagyok; csak a pokol lenne képes elvenni őt feleségül. Fájdalom a seggedben ha 15 percig kell a közelében lenned. Fájdalom a seggben az is ha 15 percig kell az én közelemben lenni. Ha házasok lennénk az egy rövdzárlat lenne. Fehér proletárokként végeznénk egy lakókocsiban és The Jerry Springer Showt néznénk. Igazából azonban a pokol az amit magadnak alkotsz. Amikor beteljesíted az álmaidat, az igazán pokol. Számomra felllépni 40,000 ember előtt, maga a mennyország.

Mi zajlik le a fejedben amikor a színpadon vagy? Courtney azt mondta hogy azokra az emberekre gondol akik imádják őt-ez lenne az?
Nem, mert azt szeretem ha legalább fele gyűlöl is engem. Ez is jó érzés. Elég nehéz számomra hogy megfogalmazzam azt ami lezajlik a fejemben. Szeretem azt gondolni hogy amikor lejövök a színpadról, olyasmit hagyok az emberekben ami isnpirálja őket. Szeretem kiborítani őket, boldoggá tenni őket vagy csak hogy érezzenek valamit. Egy csomó zenészt csak elmész és megnézem és az olyan mint a zabkása, vagy szereted vagy nem, csak ott vagy. Szeretném hogy az emberek érezzenek valamit.

Néztél már úgy ruhára hogy azt gondoltad "basszus ezt soha nem venném fel-ez túl furcsa számomra?"

Mivel az emberek így fognak fel engem és a külsőmet, megengedhetek magamnak egyfajta iróniát abban ahogy öltözködöm. Felvehetek valami nagyon átlagosat és furcsává alakíthatom mert pont rajtam van. Így elég jó helyzetben vagyok. Otthon van egy barna parókám ami olyan stílusban van amit szokásos frizurának hívnék és van egy mű bajuszom is. Néha szeretem őket felvenni és akkor pl. Hard Rock Cafe-s pólót és kopott farmert viselek. Nagyon bizarrnak érzem-ez számomra az öltözködés. Ez kicsit felszabadító.

És ki is mész bennük?
Persze, elmegyek Beverly Hillsbe és vásárolok a Tiffany's-ban vagy ilyesmi.

Melyek a legkellemetlenebb jellemzőid?
Az összes dolog amitől rosszul érzem magam tesz azzá aki vagyok vagy tesz jóvá egy bizonyos módon.
Mint amikor felnőttem, az emberek azt gondolták hogy túl sovány vagyok és ezzel együtt váltam azzá aki most vagyok. Vagy az emberek azt gondolják hogy az orrom túl nagy és ezért szeretnék kisebbet. Azthiszem a gyengepontjaimat mindig az erősségeimmé alakítottam.

Anyádra vagy apádra hasonlítasz jobban?
Olyan vagyok mint az apám. Amikor kicsit voltam nem szerettem látni mert munkamániás volt. De annak élek amit csinálok és nincs igazán más mód erre. A vérmérsékletemet és a humoromat is tőle örököltem.

A szüleid tényleg tartanak egy fagyott patkányt a hűtőjükben akit Marilynnek hívtak?
Mostmár több van ott mert az anyám az összes háziállatát lefagyasztja amilye volt. Két kutyát vettem nekik.
Remélhetőleg őket nem fagyasztják le-remélhetőleg ők tovább fognak élni.

Elégedett vagy azzal amid most van?
Abszolút. Már ebben a hangulatban voltam az elmúlt 15 évben. Amikor kikerültek a középiskolából akkor elkezdtem hinni magamban és elkezdtem véleményt alkotni.

Változtatnál a külsődön a panaszkodások miatt?
Biztosan nem. Sokan panaszkodnak olyan dolgokra amik nem is történtek meg. Mint pl. hogy állatokat ölök.

Nem halt meg egy csirke sem a színpadon?
Nem a színpadon halt meg. A közönség nyírta ki.

De a csirke nem lett volna ott ha te nem viszed fel...
De akkor emberölés lett volna, nem gyilkosság...

Szóval ki vitte fel oda a csirkét?
A klub. Csirkés vacsorát rendeltem és egy élő csirkét adtak. Félreértés volt. Szeretem a legtöbb állatot. Sokszor az embereknél is jobban.

És a színpadi szex?

Nos, az előadásmódom nagyon szexuális de nem hiszem hogy valaha is szexeltem volna a színpadon.

Mi a legnagyobb félelmed?
A legnagyobb félelmem hogy elvesztem a kreativitásomat. A legkisebb félelmem hogy látom újra meztelenül Courtney-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése